مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:402021-12-29سياسي

تسلط کامل اطلاعاتی داریم/ ادامه مکتب حاج قاسم


فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تسلط و اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی در دریا گفت: دشمن بداند سربازان حاج قاسم در همه جا در انتظار یک حرکت اشتباه هستند.

- ، دریادار علیرضا تنگسیری ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار و آمادگی کامل در مقابل هر گونه تحرک دشمنان ایستاده است و با اقتدار از منافع نظام اسلامی دفاع می کند.

وی افزود: فرزندان حاج قاسم امروز آماده اند که با همت و تلاش فرزندان این سرزمین درسی فراموش نشدنی به دشمن و تروریست های حاضر در منطقه بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: ما فرزندان شهید سلیمانی هستیم و همان مکتب را ادامه می دهیم و شهادت در راه خدا و خدمت به ولایت و نظام اسلامی آرمان اصلی همه ماست.

وی گفت: ما عهد می بندیم که در تمام عرضه ها راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم و وصیت نامه این شهید راه ولایتمداری است و راه این شهید بزرگوار با اقتدار ادامه دارد.

وی ادامه داد: شور و صفایی که امروز در گلزار شهدای کرمان وجود دارد نشان می دهد دشمن حتی پس از شهادت شهید سلیمانی نیز نتوانسته افکار و اندیشه های والای این شهید را از بین ببرد بلکه هزاران نفر در کشورهای مختلف راه جبهه مقاومت را ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط کامل اطلاعاتی داریم/ ادامه مکتب حاج قاسم

تسلط کامل اطلاعاتی داریم/ ادامه مکتب حاج قاسم