مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:452021-12-29اقتصادي

جمع آوری 100 درصدی بخاری های نفتی از مدارس استان ایلام


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: کلاس های درس استان که استانداردسازی نشده بودند به تعداد یک هزار و 425 مورد به صورت 100 درصد بخاری های نفتی آن ها جمع آوری و به سیستم های استاندارد گرمایشی مجهز شده اند.

- نصرت الله رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بخاری نفتی هم اینک تنها در مدارس چادری سیار استان ایلام مورد استفاده قرار می گیرد و مابقی کلاس های درس استان که استانداردسازی نشده بودند به تعداد یک هزار و  425 مورد به صورت 100 درصد بخاری های نفتی آن ها جمع آوری و به سیستم های استاندارد گرمایشی مجهز شده اند.

وی در خصوص اقدام های انجام گرفته برای سیستم های گرمایشی مدارس استان از سال گذشته تاکنون ادامه داد: از محل اعتبار های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سطح استان تعمیر اساسی سیستم های گرمایشی 844 کلاس درس انجام و بخاری های نفتی 168 کلاس درس برچیده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: همچنین بنا بر ضرورت از محل اعتبار ابلاغی ملی در شهرستان های ایلام، ایوان، ملکشاهی، دهلران و مناطق زرین آباد و موسیان کار تعمیر و بازسازی موتورخانه های مدارس انجام و یا در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 100 درصدی بخاری های نفتی از مدارس استان ایلام

جمع آوری 100 درصدی بخاری های نفتی از مدارس استان ایلام