مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:502021-12-29حوادث

سردار رحیمی: پلیس علاقه ای برای ارسال پیامک طرح ناظر ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح ناظر گفت: در ابتدا توصیه می کنم مردم به ویژه خواهران محترم شئونات اسلامی را در خودرو ها رعایت کنند، - رییس پلیس پایتخت ضمن اعلام اینکه پلیس از ارسال پیامک طرح ناظر برای مردم خرسند نیست، گفت: برای پیگیری پیامک فقط به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح ناظر گفت: در ابتدا توصیه می کنم مردم به ویژه خواهران محترم شئونات اسلامی را در خودرو ها رعایت کنند، پلیس علاقمند نیست که برای خانواده ای پیامک طرح ناظر ارسال کند.

وی افزود:، اما ما هم وظایفی داریم که یکی از قوانین که رعایت شئونات اسلامی است را اجرا کنیم و بر اجرای آن نظارت داشته باشیم.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر برای فردی این پیامک ارسال شد می تواند برای پیگیری به کلانتری ها هم مراجعه کند، گفت: خیر؛ اگر فردی این پیامک را دریافت کرد برای پیگیری فقط باید به پایگاه های پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کند.

رحیمی ادامه داد: ما تلاش می کنیم در آن محل ها با زیباترین رفتار ها با مردم برخورد کنیم که شأن آن ها هم حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رحیمی: پلیس علاقه ای برای ارسال پیامک طرح ناظر ندارد

سردار رحیمی: پلیس علاقه ای برای ارسال پیامک طرح ناظر ندارد