مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:052021-12-29اقتصادي

75 درصد از مشترکان مشمول افزایش تعرفه برق نمی شوند


سخنگوی صنعت برق با تشریح تعرفه های جدید برق، از عدم افزایش تعرفه ها برای عموم مشترکان خبر داد و گفت: بر اساس بند ی تبصره 8 قانون بودجه سال 1400، - سخنگوی صنعت برق با تشریح تعرفه های جدید برق، از عدم افزایش تعرفه ها برای عموم مشترکان خبر داد و گفت: بر اساس بند "ی" تبصره 8 قانون بودجه سال 1400، آیین نامه جدید تعرفه برق مشترکان خانگی با هدف اصلاح مصرف به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی گفت: الگوی مصرف در مناطق جغرافیایی مختلف هیچ تغییری نکرده و برای کسانی که مصرف ماهیانه برق آنها پایین تر از الگو باشد هیچ افزایش تعرفه ای درنظر گرفته نشده است.

بر این اساس الگوی مصرف در ماه های غیر گرم سال 200 کیلووات ساعت تعریف شده که مصرف بیش از 75درصد از مردم کشور پایین تر از این الگو قرار دارد.

این عدد برای ماه های گرم سال که خردادماه تا شهریورماه است در مناطق گرمسیر 3هزار کیلووات ساعت در ماه و برای مناطق عادی 300 کیلووات ساعت است که نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه الگوی مصرف نسبت به گذشته تغییر نکرده است، گفت: مشترکانی که زیر الگوی مصرف تعیین شده برای هر منطقه برق مصرف می کنند، مشمول هیچ افزایش قیمتی نمی شوند و کماکان نظام تعرفه گذاری مصوب سال 1397 برای این مشترکان لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد از مشترکان مشمول افزایش تعرفه برق نمی شوند

75 درصد از مشترکان مشمول افزایش تعرفه برق نمی شوند