مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:052021-12-29سياسي

راهیان نور به توسعه گرشگری غرب کشور کمک می کند


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور درکشور اشاره کرد و گفت: در کنار نشان دادن فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان، - می خواهیم شرکت کنندگان در این برنامه با مردم مناطق مختلف کشور و جاذبه هایشان هم آشنا شوند.

سردار سرتیپ بهمن کارگر در همایش توسعه گردشگری پساکرونا در محور غرب کشور که امروز(8 دی) با حضور ویدیوکنفرانسی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و باحضور استاندار کرمانشاه و مدیران کل، معاونین و فعالین بخش های خصوصی گردشگری استان های کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام و همدان برگزار شد، از راهیان نور به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و اظهار کرد: اجرای این برنامه نشان داد که با کمترین هزینه و خدمات می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی ادامه داد: از اوایل سال 1391 این برنامه را با همکاری استانداران مختلف بویژه استان های هدف که هفت استان بودند آغاز کردیم و فعالیت ها به خوبی پیش رفت تا جایی که در اواخر این سال حدود سه میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت می کردند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: در اوایل برنامه راهیان نور، کمتر به مناطق غربی می رفتند که مسائل مختلفی مانند مسائل امنیتی را مطرح می کردند، اما با پیگیری هایی که داشتیم راهیان نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور به توسعه گرشگری غرب کشور کمک می کند

راهیان نور به توسعه گرشگری غرب کشور کمک می کند