مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:152021-12-29اجتماعي

تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا


ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد نیاز نیرو گاه ها و سایر واحد های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می شود.

مصوبات جلسه برای روز های پنجشنبه، - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عابد ملکی در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودرو های گازوییلی اجرایی می شود؛ ضمن اینکه پلیس راهور باید نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت ها و خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام کند.

وی ادامه داد: جلوگیری از فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می شود و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری از دیگر مصوبات این جلسه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ ها و پسماندسوزی انجام می شود ضمن اینکه پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و مناطق آلوده تر نیز جانمایی شود.

ملکی سپس گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد نیاز نیرو گاه ها و سایر واحد های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا

تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا