مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:152021-12-29سياسي

وداع باشکوه مردم محمودآباد با دکتر »بناساز» پزشک مردمی + عکس


مردم قدرشناس شهرستان محمودآباد امروز با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شادروان دکتر سعید بناساز عضو دو دوره شورای اسلامی شهر و رییس چندین ساله درمانگاه تامین اجتماعی و پزشک خوشنام این شهر وداع باشکوهی کرده و پیکرش را به سمت آرامگاه ابدی در امامزاده قاسم آمل مشایعت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،صبح سه شنبه هفتم دی ماه خبری در شبکه های اجتماعی و شهر محمودآباد پیچید و آن اینکه دکتر سعید بناساز نوایی به دیار حق شتافت.

خبر آنقدر سنگین بود که بیشتر شهروندان را در بهت و حیرت فرو برد و همه از یکدیگر سوال می کردند واقعا چه شده؟ بله دکتر بناساز مغلوب بیماری لعنتی سرطان شده و پس از طی چند سال مبارزه با این بیماری نتوانست بر آن غلبه کند و سرانجام در بامداد هفتم دی ماه 1400 دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود شتافت.

  آنچه این پزشک خوشنام را برجسته کرده اخلاق نیکو، صبر، حوصله و اخلاق مداری در مواجهه با بیماران بوده که در طی دو دوره حضور در شورای اسلامی شهر محمودآباد هم این رویه را ادامه داده و هر شهروندی که با دکتر بناساز روبرو می شد شیفته اخلاق مداری و پیگیری امور توسط وی بوده و این اخلاق، محبت دکتر را در دل مردم افزایش می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع باشکوه مردم محمودآباد با دکتر »بناساز» پزشک مردمی + عکس

وداع باشکوه مردم محمودآباد با دکتر »بناساز» پزشک مردمی + عکس