مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:252021-12-29سياسي

شناسایی دقیق وضعیت معنوی و اخلاقی در دانشگاه های لرستان ضروری است


باید شناسایی دقیقی از وضعیت معنوی و اخلاقی در دانشگاه های استان داشته باشیم و سپس نسخه ای براساس ویژگی های آن دانشگاه پیچیده شود.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: باید شناسایی دقیقی از وضعیت معنوی و اخلاقی در دانشگاه های استان داشته باشیم و سپس نسخه ای براساس ویژگی های آن دانشگاه پیچیده شود.

محمد حیاتی، در نشست تخصصی در حوزه معنویت و اخلاق که از سوی دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه هدف برای اخلاق و معنویت انسان است و باید نقشه وجودی انسان را بشناسیم.

وی با بیان اینکه با شناخت درد به درمان بپردازیم، تصریح کرد: سوالی که مطرح است این است که برای پیگیری و نهادینه کردن اخلاق از کجا شروع کنیم؟ و چالش های حوزه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها با محوریت دانشجو، استاد و کارمند چیست؟ روش استخوان ماهی می تواند به علت ها و معلول ها کمک کند معاون فرهنگی دانشگاه لرستان افزود: البته در این راستا کلیات را می دانیم و سوال اینجاست آیا به جزییات ورود پیدا کردیم؟ و البته پیشنهاد این است که روش استخوان ماهی می تواند به علت ها و معلول ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دقیق وضعیت معنوی و اخلاقی در دانشگاه های لرستان ضروری است

شناسایی دقیق وضعیت معنوی و اخلاقی در دانشگاه های لرستان ضروری است