مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:252021-12-29سياسي

مراسم 9 دی در مصلی کرج برگزار می شود


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در البرز خبر داد و گفت: مصلی کرج میزبان این مراسم است.

- ایسنا/البرز سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در البرز خبر داد و گفت: مصلی کرج میزبان این مراسم است.

حسین کاشانی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی صبح پنج شنبه در سراسر استان البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم محوری این روز در مصلی کرج برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز می شود و مردم ولایت مدار و بصیر البرز می توانند در آن حاضر شوند و عهدی مجدد با ولایت ببندند.

این مسئول با تاکید براینکه 9 دی تجلی میثاق امت با ولایت است لذا نباید از اذهان پاک شود، افزود: 9 دی سال 88 روز تجلی دست قدرت الهی در برابر فتنه عظیم و پیچیده آمریکایی است.

این روز باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد، مردم بر علیه فتنه و فتنه گران یکصدا شدند و در دفاع از انقلاب فریاد وحدت سر دادند.

کاشانی پور با بیان اینکه یقیناً بزرگ ترین پیام حماسه 9 دی، ضرورت بصیرت مداری و پرهیز از غفلت و نفاق است، گفت: ما در حساس ترین نقطه تاریخ ایران ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 9 دی در مصلی کرج برگزار می شود

مراسم 9 دی در مصلی کرج برگزار می شود