مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:252021-12-29سياسي

نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است


یک فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است.

- ایسنا/لرستان یک فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است.

آرمین عیسی لو در نشست تخصصی در حوزه معنویت و اخلاق که از سوی دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه حکومت سیاسی و معنوی است و زمانیکه فساد در زمینه اقتصادی ایجاد می شود این مساله دید به معنویت را نیز منفی می کند و روز به روز شاهد اختلالات رفتاری در جامعه خواهیم بود.

نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است وی بیان کرد: نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است.

این فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه گذر ناقص از سنت به مدرنیته، وجود فساد در بخش های مختلف مملکت و دیگر مشکلات اقتصادی بنای بسیاری از این معضلات در جامعه را رقم زده است.

تا زمانی که انسان معنویت دینی نداشته باشد دچار اختلالات روانی است عیسی لو اضافه کرد: تا زمانی که انسان معنویت دینی نداشته باشد دچار اختلالات روانی است و ضرورت دارد روحانیت در کنار رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است

نیاز به معنویت و اخلاق در راستای داشتن سلامت روان ضروری است