مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:552021-12-29سياسي

«محمد مویدی» سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران شد


با حکم شهردار تهران ، محمد مویدی سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مویدی با حکم شهردار تهران  سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران شد.

وی از پرسنل شهرداری تهران است ، پیش از این انتصاب به عنوان شهردار ناحیه 3 منطقه 20 مشغول به خدمت بوده است و بیش از 11 سال سابقه خدمت در شهرداری تهران دارد.

 سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در مراسم معارفه اش که با حضور حسین زینلیان مشاور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در توسعه و ساخت و سازهای فرهنگی، گفت: باید با تلاش همکاران و جامعه متخصصان این مجموعه را به اوج درخشان خود بازگردانیم تا همچنان این شرکت مجموعه ای پیشرو و پیشتاز در توسعه ، ساخت و تجهیز فضاها و فعالیت های فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: با رویکرد جدید مدیریت شهری در حوزه فرهنگی می توانیم بار دیگر با استفاده از ظرفیت و پتاسیل مجموعه توسعه فضاهای فرهنگی ، این مجموعه را دوباره به جایگاه خود بازگردانده و ثابت کنیم توسعه فضاهای فرهنگی در کلانشهر تهران با برند این شرکت همراه است.

مویدی از نگاه فرهنگی و حمایتگرانه در مدیریت شهری جدید تشکر کرد و افزود: این امر به ما کمک می کند تا با اعتماد بیشتری در مسیر ایجاد تحول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد مویدی» سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران شد

«محمد مویدی» سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران شد