مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:002021-12-29سياسي

انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس تبصره 2 ماده 1 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال  82، مجلس شورای اسلامی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی وارث تمامی اموال و دارایی های سازمان ایران گردی و جهان گردی سابق است.

 وی با اشاره به شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی به عنوان عامل تصدی گری و بازوی اجرایی وزارت متبوع افزود: در سال های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی داشت.

نیکزادفر با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی گفت: اخیراً مالکیت 9 هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت جمشید  به نام شرکت سند خورده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی ادامه داد: با جذب سرمایه گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید

انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید