مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:252021-12-29سياسي

کمیته مشترک دانشگاه امیرکبیر با وزارت نفت ایجاد می شود


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به پذیرش  143 دانشجوی دوره دکتری و 780 دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در رشته مهندسی هسته ای گفت: در این دانشگاه آمادگی برای کاربردی کردن فناوری ها با دستگاه های دیگر را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر قدسی پور امروز در افتتاحیه پنجمین کنفرانس ملی شتابگرهای ذرات و کاربردهای آن، دانشگاه امیر کبیر را به نقل از مقام معظم رهبری مادر دانشگاه های صنعتی کشور دانست و افزود: این دانشگاه از زمان تاسیس در حوزه های مختلف علوم، صنعت و فناوری فعال بوده است.

وی از حضور 312 شرکت و واحد فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر خبر داد و اظهار کرد: این شرکت ها توانسته اند بعد از ثبت اختراع خود و تولید آن در مقیاس نیمه صنعتی آن را تبدیل به محصول فناورانه استاندارد کنند.

وی با اشاره به جایگاه این دانشگاه در رتبه های ملی و بین المللی ادامه داد: در این دانشگاه از سال 72 رشته مهندسی هسته ای راه اندازی شد و تاکنون 143 دانشجوی دوره دکتری و 780 دانشجوی دوره کارشناسی ارشد جذب شده است.

قدسی پور با اشاره به کاربردهای شتابدهنده ها در حوزه های صنعتی و پزشکی خاطر نشان کرد: ما در زمینه تبدیل علم به ثروت فعال هستیم ک آمادگی همکاری با دستگاه های مختلف را برای استفاده از فناوری های این حوزه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مشترک دانشگاه امیرکبیر با وزارت نفت ایجاد می شود

کمیته مشترک دانشگاه امیرکبیر با وزارت نفت ایجاد می شود