مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:252021-12-29سياسي

جمعیت جانبازان: راه نجات ملت بصیرت در فتنه ها و دل سپردن به مکتب سلیمانی است


جمعیت جانبازان انقلاب طی بیانیه ای راه نجات ملت ها و تحقق تمدن بزرگ جهان اسلام را بصیرت در درک و تحلیل مسائل، گم نکردن پرچمدار در فتنه ها و راه سپردن در صراط مستقیم شهیدان و دل سپردن در طریق مکتب سلیمانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت حماسه نهم دی اعلام کرد: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی راه نجات ملت ها و تحقق تمدن بزرگ جهان اسلام را همانا بصیرت در درک و تحلیل مسائل، گم نکردن پرچمدار در پیچیده شدن فتنه های تهدیدی و تحریمی دشمن و راه سپردن در صراط مستقیم شهیدان و دل سپردن در طریق مکتب سلیمانی می داند.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم تصمیم سازان فتنه 88 نفهمیدند که ما ملت امام حسینیم بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه نهم دی روز بصیرت  چگونه می توان تحیر و شگفت زدگی ملت های جهان را در نگاه به ملت بزرگ ایران نادیده گرفت؟ چگونه می توان تراز یک ملت انقلابی که پایدار و خستگی ناپذیر، تحقق آرمان های الهی اش را در فراز و فرود حوادث به سوی افق های روشن پی میگیرد ندید و درخشش خورشیدی که در گذر از چهار دهه، سرزمین دل ملت های عدالت خواه و حق طلب را روشن تر می کند نادیده انگاشت و در هم شکستن ساختار نظام لیبرال دموکراسی مستکبر و گم شدن آنان در طوفان قیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جانبازان: راه نجات ملت بصیرت در فتنه ها و دل سپردن به مکتب سلیمانی است

جمعیت جانبازان: راه نجات ملت بصیرت در فتنه ها و دل سپردن به مکتب سلیمانی است