مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:302021-12-29سياسي

تشییع 3 شهید تازه تفحص شده در مشهد


نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد از تشییع سه سه شهید تازه تفحص شده در مشهد و تدفین آنها در میدان شهدا خبر داد.

  - مهدی ناصحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار سلیمانی اظهار کرد: در سال جاری همزمان با مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) شهدای گمنام تفحص شده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مشهد تشییع، تکریم و تدفین می شوند.

وی افزود: باتوجه به پیگیری های متعدد توسط مدیریت شهری مشهد و اهمیت راهبردی میدان شهدا میزبان تعدادی از پیکرهای شهدا در این میدان که به نام آن ها مزین است، هستیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان پیکر سه شهید گمنام بوده و امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته مراسم استقبال باشکوهی با حضور مردم شهید پرور مشهد از پیکرها داشته باشیم تا این هویت را به میدان شهدا بازگردانیم.

ناصحی این اقدام را یکی از مهم ترین بخش های احیاء هویت میدان شهدا دانست و گفت: این میدان میعادگاه علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت می شود، امیدواریم به برکت حضور پیکر این شهدا، میدان شهدا به جایگاه اصلی خود بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد وی گفت: المان فاخری برای شهدا در این میدان در نظر گرفته شده است که به محل استقبال رسمی از هیئت های مختلف نیز تبدیل می شود، تا شهدا بتوانند تسری ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع 3 شهید تازه تفحص شده در مشهد

تشییع 3 شهید تازه تفحص شده در مشهد