مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:152021-12-29اقتصادي

همه تصفیه خانه های آب تهران مجهز به سیستم آنلاین کیفی هستند


مدیر دفتر پایش ونظارت بر کیفیت آب فاضلاب تهران گفت: کیفیت آب شرب تهران به صورت لحظه ای با کمک 387 سیستم بر خط (آنلاین) بررسی و با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی مطابقت داده می شود.

- به نقل از صدا و سیما، مهتاب باغبان، با اشاره به اینکه ما بر اساس الزامات استاندارد ملی ایران ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب تهران را از همه نقاط شبکه تولید تا توزیع به صورت روزانه نمونه برداری و بررسی می کنیم افزود: 89 مرکز تخصصی آب و فاضلاب کیفیت آب تهران و استانداردهای تعریف شده از سوی سازمان بهداشت جهانی را بررسی می کنند و همه مراحل تهیه و توزیع آب حتی در فرایند تصفیه و زمان خروج آب تصفیه خانه ها نمونه برداری و بررسی می شود.

وی با اشاره به اجرای آزمون های فیزیکی، شیمیایی، فلزات سنگین و مواد عالی در آب تهران گفت: پس از حصول اطمینان از سلامت آب آشامیدنی این آب شرب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که البته آیتم های بدست آمده از آزمایش هایی که بر روی آب انجام می شود اگر 99/9 دهم درصد با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی یکی باشد آن آب سالم است.

خانم باغبانی با تاکید بر اینکه همه تصفیه خانه های آب تهران مجهز به سیستم آنلاین کیفی هستند افزود: ما برای اینکه مطمئن باشیم آب به مخزنی پاک وارد می شود و به صورت سالم و پاک هم بدست مصرف کننده می رسد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تصفیه خانه های آب تهران مجهز به سیستم آنلاین کیفی هستند

همه تصفیه خانه های آب تهران مجهز به سیستم آنلاین کیفی هستند