مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:352021-12-29سياسي

سردار سلیمانی مرد میادین مبارزه با استکبار بود


شهید سلیمانی مرد میادین نبرد و رشدیافته در صحنه های مبارزه با استکبار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان عصر امروز در مراسم حماسه 9 دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه محقق اردبیلی، استکبارستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری را ماهیت حرکت شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی مرد میادین نبرد و رشدیافته در صحنه های مبارزه با استکبار بود.

وی با بیان این که شاگرد مکتب انقلاب اسلامی بودن یکی از مؤلفه های شهید سلیمانی بود، افزود: شهید سلیمانی رییس و مؤسس انقلاب اسلامی را به خوبی شناخت و در این مکتب شاگردی کرد و دائماً در حال آموختن در مکتب انقلاب اسلامی بود.

کریمیان با بیان این که شهید سلیمانی از قرآن و عترت الهام گرفته بود، ادامه داد: مسیر حرکت شهید سلیمانی تبعیت از قرآن و عترت و الهام گرفتن از آن ها بود و راه نشان داده شده است.

وی با اشاره به این که شهید سلیمانی مرد میادین نبرد و رشدیافته در صحنه های مبارزه با استکبار بود، بیان کرد: حاج قاسم اهل حرف و گفتن نبود بلکه در خاکریزهای مختلف مشغول جهاد بود.

این آزاده و رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: شهید سلیمانی جهاد اکبر و جهاد اصغر را توأمان در کنار هم انجام می داد و بر اساس خط مشی مکتب اسلام حرکت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مرد میادین مبارزه با استکبار بود

سردار سلیمانی مرد میادین مبارزه با استکبار بود