مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:152021-12-29اقتصادي

خانه جوان اسلامشهر جانمایی شد/ بازدید وزیر ورزش از استادیوم 7 هزار نفری


جانمایی احداث خانه جوان در شهرستان اسلامشهر، توسط وزیر ورزش و جوانان انجام شد و در ادامه سجادی از استادیوم 7 هزار نفری و خانه کشتی اسلامشهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، با حضور سید دولت به زمین زده شد و انتظار می رود، با تلاش پیمانکار و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز طرح از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در کوتاه ترین زمان ممکن  این ساختمان احداث و مورد بهره برداری جوانان شهرستان قرار گیرد.

قرار است خانه جوان اسلامشهر در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و زیربنای بالغ بر 1500 مترمربع، با اعتبار اولیه 16 میلیارد ریالی در جوار اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر احداث شود.

جوانان این شهرستان امید و انتظار دارند تا با همت و پشتوانه جهادی مسئولین ورزش و جوانان و دستگاه های ذیربط، این پروژه عمرانی خدماتی فرهنگی تا قبل از پایان عمر دولت سیزدهم احداث و از آن بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در سفر یک ساعته وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اسلامشهر، سجادی علاوه بر جانمایی خانه جوان اسلامشهر، از سالن خانه کشتی این شهرستان که اخیراً بازسازی و تجهیز شده و همچنین از استادیوم ورزشی 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر بازدید به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان اسلامشهر جانمایی شد/ بازدید وزیر ورزش از استادیوم 7 هزار نفری

خانه جوان اسلامشهر جانمایی شد/ بازدید وزیر ورزش از استادیوم 7 هزار نفری