مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:402021-12-29سياسي

تصویب پیشنهاد افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان در کمیسیون بودجه مجلس


پیشنهاد کمیته امداد برای افزایش حداقل 40 درصدی مستمری مددجویان در سال 1401 از سوی کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

- رییس کمیته امداد گفت: پیشنهاد کمیته امداد برای افزایش حداقل 40 درصدی مستمری مددجویان در سال 1401 از سوی کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرتضی بختیاری با حضور در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی به تشریح عملکرد کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان پرداخت و افزود: در بودجه سال 1400 شاهد رشد 67 درصدی مستمری مددجویان بودیم که کمک بزرگی به این خانواده های نیازمند انجام شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اثر تورم و شرایط اقتصادی، این افزایش مستمری تا حدود زیادی خنثی شده است، ادامه داد: در لایحه بودجه 1401 رشد 20 درصدی مستمری برای مددجویان کمیته امداد آورده شده که رقم بسیار ناچیزی است و گرهی از مشکلات این اقشار محروم باز نمی کند.

رییس کمیته امداد خواستار افزایش حداقل 40 درصدی مستمری مددجویان برای سال آینده شد و اظهار کرد: براساس قانون، مستمری پرداختی به مددجویان باید معادل 20 درصد حداقل حقوق مصوب وزارت کار باشد که حتی در صورت تصویب افزایش 40 درصدی هنوز با این رقم فاصله دارد.

بختیاری گفت: از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با این افزایش مستمری برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پیشنهاد افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان در کمیسیون بودجه مجلس

تصویب پیشنهاد افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان در کمیسیون بودجه مجلس