مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:502021-12-29سياسي

دشمن تعارضات هویتی را دنبال می کند/راه اندازی160 شبکه علیه ایران


جنگ رسانه ای دشمن علیه نظام شروع شده و کار خود را در تعارضات هویتی دنبال می کند و برای این کار تاکنون 160 شبکه علیه نظام راه اندازی شد.

- ، عباس محمدیان ظهر امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خوزستان اظهار کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) است و شهید سلیمانی ارادت خاصی به ایشان داشت و در ایام فاطمیه آخرین سخنان شهید سلیمانی نشان از پیوند دلی داشت.

وی با اشاره به اینکه صحنه های تشییع سردار در خوزستان در تاریخ ماندگار شده افزود: اگر امروز بیانات حکیمانه حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در وصف توصیف مکتب حاج قاسم نبود شاید جریان رسانه ای غرب این عظمت بزرگ انقلاب را تحریف می کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: امروز اگر واژگان تحریف را بشکنیم مطمئناً تحریم را هم می شکنیم؛ امروزه ما در جنگ روایت ها زندگی می کنیم و روایت ها با حکمرانی خود افکار عمومی و تاریخ را روایت می کنند.

محمدیان تأکید کرد: باید روایت ها را بر اساس صراحت، صداقت و صلابت بیان کنیم تا دیگران به خصوص دشمنان آن را روایت نکنند؛ بنابراین در ادبیات جنگ روایت ها هر آن چیزی که در دیده بان دوربین ها و قلم ها قرار دارد باید با یک معیار سنجش و شاخص بر اساس واقعیت بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تعارضات هویتی را دنبال می کند/راه اندازی160 شبکه علیه ایران

دشمن تعارضات هویتی را دنبال می کند/راه اندازی160 شبکه علیه ایران