مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:202021-12-29سياسي

امیدواریم با کمک جهاد دانشگاهی، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در بخش مشاغل خانگی، گفت: امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی هایی که می شود، - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با اشاره به دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در بخش مشاغل خانگی، گفت: امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی هایی که می شود، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 که در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفت وگو در حال برگزاری است، اظهار کرد: پیش تر با دوستان جهاد دانشگاهی همکاری داشته ایم و با برخی از فعالیت ها آشنا هستیم و از دستاوردهای آن استفاده کرده ایم و این نمایشگاه باعث شد بتوانیم یک بار دیگر این دستاوردها را از نزدیک ببینیم.

وی افزود: امیدواریم با پشتیبانی هایی که انجام می شود شرایط بهتر شده و بتوانیم بحث مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در این بازدید، از غرفه های نمایشگاه جهاد دانشگاهی به ویژه غرفه های مربوط به فعالیت های زنان سرپرست خانوار و دستاوردهای پزشکی در حوزه درمان ناباروری دیدن کرد.

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 از پنجم دی آغاز شده و تا نهم همین ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت وگوی تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با کمک جهاد دانشگاهی، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم

امیدواریم با کمک جهاد دانشگاهی، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم