مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:302021-12-29ورزشي

توسعه ورزش استان ها بر اساس طرح آمایش سرزمینی خواهد بود


وزیر ورزش و جوانان از تکمیل طرح آمایش سرزمینی ورزش خبر داد و گفت: توسعه ورزش استان ها بر اساس این طرح خواهد بود.

- ، سید حمید سجادی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مجلس قول هایی در خصوص تهیه و تکمیل طرح آمایش سرزمینی ورزش داده شده بود اظهار داشت: هم اکنون این طرح تکمیل شده و توسعه ورزش استان ها بر اساس این طرح خواهد بود و طبق این طرح و با سفرهای استانی طرح 14 استان به پایان رسیده است.

سجادی با بیان اینکه بر اساس طرح آمایش سرزمینی ورزش در اسلامشهر امکاناتی نظیر خوابگاه، مهمانسرا، هتل و موارد پزشکی ورزشی اختصاص خواهد یافت گفت: اسلامشهر در حیطه ورزش دارای شایستگی هایی است که نمی توان آنها را نادیده گرفت و در همه دوران و زمانی که افتخار آفرینی هایی در زمینه ورزشی داشته ایم نام اسلامشهر درخشیده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کلنگ احداث خانه جوان اسلامشهر عنوان داشت: این مکان طی 2 سال بهره برداری خواهد شد تا بتوان از آن برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی این منطقه بهره مند شد.

وی در ادامه با تاکید بر استعداد اسلامیهر در ورزش های رزمی، والیبال و رشته های سالنی بیان داشت: اسلامشهر در همه رشته های ورزشی دارای استعدادهای بالقوه است و می توانیم ورزشکاران و قهرمانان خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش استان ها بر اساس طرح آمایش سرزمینی خواهد بود

توسعه ورزش استان ها بر اساس طرح آمایش سرزمینی خواهد بود