مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 17:052021-12-29سياسي

بازدید محمد اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی


رییس سازمان انرژی اتمی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 گفت: قطار کشور از سرفصل های مهمی عبور کرده و ظرفیت های بسیار زیادی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس در جمهوری اسلامی ایران است.

   اسلامی ادامه داد: نمایشگاه جهاد دانشگاهی پیام مشخصی را نمایان می سازد که قطار کشور از سرفصل های مهمی عبور کرده و ظرفیت های بسیار زیادی ایجاد شده است.

امیدوارم تمام افرادی که فکر توسعه، سرمایه گذاری و بهره برداری دارند؛ اندیشه جهاد دانشگاهی را در خود متبلور کنند و از این ظرفیت بهره مند شوند.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه گفت: سازمان انرژی اتمی ایران نیز به لطف الهی و حمایت های ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز به بلوغی رسیده که ظرفیت های خود را متاثر از نتایج پژوهش های دانشمندان به منصه ظهور رسانیده است و در مسیر و مقیاس صنعتی فعالیت می کند، در این مسیر ایجاد شرایطی که صنعت هسته ای بر زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته باشد، حائز اهمیت است.

 وی در پایان گفت: در حوزه های مهمی همچون پزشکی، کشاورزی و محیط زیست برنامه های متنوعی را داریم و ان شاءالله در این دوره مدیریتی سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید محمد اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی

بازدید محمد اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی