مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 17:052021-12-29اقتصادي

8300 میلیارد تومان دستاورد سفر یک روزه وزیر نیرو به کردستان


در جریان سفر وزیر نیرو به استان گام بلندی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های کردستانی ها در حوزه آب برداشته شد و بیش از هشت هزار میلیارد تومان اختصاص یافت.

- به نقل از روابط عمومی استانداری کرد، اسماعیل زارعی کوشا سفر یک روزه وزیر نیرو به کردستان را پرتراکم با دستاوردهای خوب توصیف کرد و گفت: در این سفر اعتباری بیش از هشت هزار و 300 میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای پروژه های حوزه آب استان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه مسئله آب یکی از مهمترین موضوعات استان است، بیان کرد: بخش زیادی از اعتبارات مصوب شده از محل اعتباراتی است که امکان تخصیص وجود دارد، یا در دست وزارتخانه است یا از محل تهاتر نفت که در قانون بودجه پیش بینی شده، تأمین می شود.

وی افزود: در سفر وزیر نیرو به استان کردستان، مباحث مربوط به آب شرب، کشاورزی و صنعت بازنگری شد و با توجه به اعتبارات مصوب، در دو سال آینده تحول عظیمی در حوزه وزارت نیرو در کردستان ایجاد خواهد شد.

استاندار کردستان در تشریح دستاوردهای سفر دکتر علی اکبر محرابیان به استان، اظهار داشت: طی این سفر در 3 بخش مصوبات خوبی داشتیم که در بخش اول تأمین اعتبار تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه های آب شرب، کشاورزی و صنعت، مسئله دوم اخذ مجوز در بحث تخصیص آب و مسئله سوم پروژه های کلان و و بزرگ که علیرغم اینکه ردیف اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8300 میلیارد تومان دستاورد سفر یک روزه وزیر نیرو به کردستان

8300 میلیارد تومان دستاورد سفر یک روزه وزیر نیرو به کردستان