مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 17:202021-12-29اقتصادي

پرداخت 71 میلیارد تومان غرامت بیمه محصولات کشاورزی در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 71 میلیارد تومان غرامت بیمه محصولات زراعی طرح جهش تولید به کشاورزان استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری در هفتمین جلسه طرح جهش تولید در کردستان، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به 98 میلی متر بارندگی پاییزی در استان اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته 37 درصد کاهش بارندگی داشته ایم.

وی تصریح کرد: هرچند نسبت به سال گذشته کاهش بارندگی داشته ایم  اما به دلیل اینکه بارندگی ها در زمان مناسب اتفاق افتاده در حال حاضر صددرصد مزارع گندم وجو استان به سطح سبز رسیده است.

وی اذعان کرد: بر اساس برنامه ابلاغی جدید و اصلاح برنامه ابلاغی قبلی، سطح زیر کشت گندم در طرح جهش تولید به 390 هزار هکتار افزایش یافته و باید همکاران شهرستان نسبت به افزایش سطح زیر کشت و شناسایی کشاورزان جدید برای حمایت آنها در طرح جهش تولید اقدام کنند.

وی تاکید کرد: جا کار نبودن کشت های پاییزه شرط اصلی و مهم قبول زارعان در طرح جهش تولید است.

سپری با بیان اینکه 481 هزار هکتار سطح زیر کشت زراعت استان در طرح جهش تولید است گفت: تا اکنون سیصد و 59 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر طرح جهش تولید کشت شده است و مابقی کشت ما به صورت انتظاری و بهاره انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 71 میلیارد تومان غرامت بیمه محصولات کشاورزی در کردستان

پرداخت 71 میلیارد تومان غرامت بیمه محصولات کشاورزی در کردستان