مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 18:352021-12-29بين الملل

لاورنتیف: قانون اساسی جدید در سوریه نباید به تغییر حکومت بینجامد


«الکساندر لاورنتیف» تأکید کرد که اگر مخالفان سوریه با تدوین قانون اساسی جدید در این کشور در پی تغییر حکومت هستند راه به جایی نمی برند.

- الکساندر لاورنتیف تأکید کرد که اگر مخالفان سوریه با تدوین قانون اساسی جدید در این کشور در پی تغییر حکومت هستند راه به جایی نمی برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، الکساندر لاورنتیف ، نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سوریه تأکید کرد که ایجاد قانون اساسی جدید در سوریه نباید با هدف تغییر قدرت در سوریه باشد به خصوص که حکومت سوریه از قانون اساسی فعلی رضایت دارد و دلیلی برای تغییر آن نمی بیند .

او در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت که اگر مخالفان ضرورتی برای ایجاد تغییر در قانون اساسی می بینند باید مسائل مورد نظرشان را به رأی عموم بگذارند، چه با برگزاری همه پرسی چه از هر راه دیگر.

او گفت که اگر گروهی در پی ایجاد قانون اساسی تازه ای برای تغییر اختیارات رییس جمهوری و در نهایت تغییر حکومت در دمشق هستند، این مسیر به جایی نمی رسد.

لاورنتیف تأکید کرد که اگر مخالفان معتقدند که باید برخی تغییرات انجام شود آنها را در قالب پیشنهادهای ملموس مطرح کنند و درگیر پیش داوری هایی از این نوع که تا وقتی بشار اسد در قدرت است نمی توان چیزی را تغییر داد، نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاورنتیف: قانون اساسی جدید در سوریه نباید به تغییر حکومت بینجامد

لاورنتیف: قانون اساسی جدید در سوریه نباید به تغییر حکومت بینجامد