مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 18:402021-12-29سياسي

نگاه فرابخشی مجلس به حوزه آب


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت و مجلس در حمایت از بخش کشاورزی این است که سفره مصرف کننده و تولید کننده کمرنگ نشود.

- محمد جواد عسگری چهارشنبه هشتم دیماه در جریان بازدید معاون وزیر نیرو از روند اجرای طرح انتقال آب سد کوچری به شهر ساوه در منطقه حاجی آباد واقع در محور سلفچگان به دلیجان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کمبود آب از مهمترین مشکلات کشور است که عدم تدبیر درگذشته موجب شده با چالش های و معضلات جدی در حوزه آب مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در حوزه آب در سال جاری تخصیص یافته است، گفت: در سال جاری اعتبارات خوبی برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری به منظور تعذیه سفره های زیرزمینی دیده شده است تا بتوان بخشی از کمبود منابع آبی را جبران کرد.

وی با تاکید بر اینکه استحصال آب از سفره های زیرزمینی بدون در نظر گرفتن میزان آب در سفره ها آسیب جدی را به منابع آبی وارد کرده و منجر به وقوع پدیده فرونشست زمین شده است، اظهار کرد: ایران از جمله کشورهای در رده نخست مواجهه با پدیده فرو نشست زمین بوده و این یک ایراد جدی است که کشور با آن مواجه است و هنوز طرحی در این خصوص ارایه نشده که بتواند برای خروج از این بحران امیدوار کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه فرابخشی مجلس به حوزه آب

نگاه فرابخشی مجلس به حوزه آب