مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 18:452021-12-29اجتماعي

ضرورت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی در شیراز


فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان شیراز بر ضرورت آماده باش کامل دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی تاکید کرد.

  - محمدرضا امیری شامگاه چهارشنبه 8 دی در نشست فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان هواشناسی مبنی بر قطعیت بارش های سیلابی و وزش تندباد و تهدیدهای ناشی از آن، بر اجرای صحیح دستورالعمل های احتیاطی زمستانه ابلاغی مدیریت بحران از سوی تمام دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان تأکید کرد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شیراز بر ضرورت آماده باش کامل تمام دستگاه های امدادی، خدماتی و انتظامی برای مداخله به موقع در امدادرسانی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی تاکید و خاطرنشان کرد: تمام رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس، بخشداریها، امور عشایر و سایر اعضای ستاد نسبت به اعلام عمومی و هشدار مکرر به شهروندان و به ویژه جامعه عشایری، روستاییان و کشاورزان اقدام و با تولید و اکران محتوای آموزشی پیشگیرانه، در تنویر افکار عمومی مداومت داشته باشند.

امیری با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، طی روزهای پایان هفته، حجم بارندگی در کوتاه مدت بالا بوده و احتمال بروز سیلاب و آب گرفتگی شهرها و روستاهای شهرستان زیاد خواهد بود، هشدار داد: اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی در شیراز

ضرورت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی در شیراز