مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:102021-12-29سياسي

فراموشی حماسه 9 دی خطرناک است


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: در فتنه 88 تمام دشمنان ما بر سر یک سفره نشستند و هرچه داشتند رو کردند و به همین دلیل فراموشی 9 دی خطرناک است.

- حجت الاسلام غلامرضا احمدی نسب شامگاه چهارشنبه در همایش علمداران بصیرت اظهارکرد: هر نظام و حکومتی دشمنان خودش را دارد و باید در دشمن شناسی هوشیار بود.

وی اضافه کرد: یکی از جاهایی که رهبر معظم انقلاب ایستادگی کردند، فتنه سال 88 بود و همه ما باید مراقبت کنیم تا در مسیری که هدف دشمنان است، وارد نشویم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن هر جا که بتواند جلو حرکت نظام را می گیر ند و اگر قادر به این کار نباشد آن را به انحراف می شد.

احمدی نسب در توضیح کارهای انحرافی دشمن، افزود: وقتی بدخواهان نظام دیدند که مردم کشور عراق و ایران برادرانه به کشور هم سفر می کنند و به اماکن زیارتی می روند سعی کردند تا با طرح مسائل واهی مسأله را به انحراف بکشانند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ایمان مردم، تشکیلاتی بودن و حضور در صحنه مردم حماسه 9 دی را رقم زد.

احمدی نسب فراموشی حماسه 9 دی و بسنده کردن به چند جلسه را از نگرانی های رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: در فتنه 88 تمام دشمنان ما بر سر یک سفره نشستند و هرچه داشتند رو کردند و به همین دلیل فراموشی 9 دی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی حماسه 9 دی خطرناک است

فراموشی حماسه 9 دی خطرناک است