مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:552021-12-29ورزشي

اجرای 500 برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در خراسان جنوبی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به بهانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به مناسبت این ایام اجرای 500 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به غرس 313 نهال درخت با همکاری اداره کل منابع طبیعی و دستگاه های تابعه تا پایان سال در سطح استان، ادامه داد: همچنین تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نشست های بصیرت افزایی و تولید محتواهایی با شخصیت و سیره عملی و تحلیل شخصیت سردار سلیمانی و برگزاری نخستین یادواره شهرستان بیرجند از جمله برنامه ها هفته مقاومت است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی دستگاه های اجرایی استان با عنوان جام سردار دلها خبر داد و گفت: همایش های پیاده روی خانوادگی در نقاط شهری و روستایی، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف پیرامون تبیین در استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی شده است، عنوان کرد: همچنین برای دومین سال پیاپی 30 نفر از جوانان متشکل از سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در خراسان جنوبی

اجرای 500 برنامه برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در خراسان جنوبی