مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 22:152021-12-29سياسي

فعالیت های فرهنگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تامین اعتبارات برنامه های فرهنگی شد و گفت: فعالیت های فرهنگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت های شورایی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی اضافه کرد: حضور در شوراها فرصتی است که خداوند نصیب شما کرده و مردم مسئولیتی به دوش شما گذاشته اند تا در این مسئولیت اینقدر خوب کار کنید که نامی ماندگار از خود به جای گذارید و یک کارنامه بسیار روشن در تاریخ برای خودتان طراحی و به ارمغان گذارید.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا قدر خودشان را در سلامت کاری، سلامت فکری، دانش محوری و ایجاد پیشرفت حسب مقتضیات زمان و مکان بدانند و با سلامت و عدالت ورود پیدا کنند و با سلامت و عدالت خروج داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی، تصریح کرد: توسعه بدون فرهنگ به معنای مدرنیته کردن فضا و سکوت تمامی سنت ها، ارزش ها و آرمان های آن منطقه است.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی در شوراهای شهر و روستا حتماً برنامه داشته باشید و در تأمین اعتبارات و تخصیص ها حتماً حوزه فرهنگ را لحاظ کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود

فعالیت های فرهنگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود