مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 23:402021-12-29بين الملل

صدر: دولت آینده عراق «نه شرقی، نه غربی» است


رهبر جریان صدر عراق که فهرست تحت حمایت او بیشترین رای را در انتخابات پارلمانی اخیر به دست آورد، پس از پایان نشست خود با نمایندگان ائتلاف موسوم به «چارچوب هماهنگی» (شامل جریان های شاکی به نتایج انتخابات) بر تشکیل دولت «اکثریت ملی» با رویکرد «نه شرقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مقتدا صدر عصر چهارشنبه پس از نشست با نمایندگان ائتلاف چارچوب هماهنگی تصویری از کاغذی را منتشر کرد که با دست خط خود بر روی آن نوشته بود حکومه_أغلبیه_وطنیه.

لا شرقیه ولا غربیه یعنی دولت اکثریت ملی… نه شرقی و نه غربی این دومین بار است که صدر عبارت نه شرقی، نه غربی را به خط خودش منتشر می کند.

وی پیشتر پس از اولین دیدارش با اعضای ائتلاف چارچوب هماهنگی که چند هفته قبل در منزل هادی العامری رییس ائتلاف فتح برگزار شد، همین عبارت را توییت کرد.

هیات ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری و فالح الفیاض رییس حشد الشعبی امروز (چهارشنبه) در نجف به دیدار مقتدا صدر رهبر جریان صدر رفتند و پس از برگزاری این دیدار بدون برگزاری نشست خبری منزل صدر را ترک کردند.

خبرگزاری ناس ناس امروز اعلام کرد که دیدار مقتدا صدر رهبر جریان صدر با هادی العامری رییس ائتلاف فتح و فالح الفیاض رییس حشد الشعبی برگزار شد و این گروه بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی از خانه صدر در منطقه الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر: دولت آینده عراق «نه شرقی، نه غربی» است

صدر: دولت آینده عراق «نه شرقی، نه غربی» است