مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 04:302021-12-30حوادث

بازداشت دندانپزشک قلابی در رشت


دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فردی جوان دارای مدرک مهندسی عمران بدون دانش و تخصص و تحصیلات مرتبط پزشکی بصورت غیرقانونی اقدام به تأسیس مجتمع دندانپزشکی در شهر رشت کرده بود، اظهار کرد: این فرد تمام خدمات دندانپزشکی را برای مراجعان با قیمت ارزان تر در مرکزی به نام مجتمع مروارید در دو فاز خیابان رشتیان و خیابان شهید نظری بدون گذراندن هیچ دوره و مجوزی ارائه می کرد و مبالغ هنگفتی از این راه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه در پی شکایت احدی از مراجعه کنندگان به آن مرکز، پزشک قلابی دستگیر و مطب نیز پلمب شده است، افزود: سایر مجرمین که با وی همکاری داشتند تحت تعقیب قانونی بوده و متهم دستگیر شده نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان از مردم شریف استان گیلان خواست تا برای حفظ سلامتی وعدم ابتلا به بیماریهای واگیر و غیره به افراد و مکان های غیر مجاز در حوزه بهداشت و درمان مراجعه نکنند و درصورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را به دستگاه انتظامی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دندانپزشک قلابی در رشت

بازداشت دندانپزشک قلابی در رشت