مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 04:452021-12-30سياسي

تقدیر جهاد دانشگاهی بوشهر از خانواده شهید مدافع سلامت


معاونین جهاددانشگاهی بوشهر با حضور امام جمعه برازجان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر خضر خلیلی تقدیر کردند.

- ایسنا/بوشهر معاونین جهاددانشگاهی بوشهر با حضور امام جمعه برازجان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر خضر خلیلی تقدیر کردند.

امام جمعه برازجان در آیین تقدیر از خانواده شهید خلیلی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بی بی دو عالم اسوه همه مردان و زنان مسلمان در ایمان ،عبادت و بندگی، صبر و استقامت، ولایت مداری ،دفاع از حق، ایثار و فداکاری و اولین شهیده ی راه ولایت است و مردمان اعصار گذشته بسیار بی بصیرت و جاهل بودند.

از این رو ظلم های فراوانی در حق ائمه معصومین من جمله حضرت فاطمه(س) روا داشتند.

حجت الاسلام مصلح در ادامه بیان کرد: اگر مردمان عصر پیامبر بصیرت داشتند تنها یادگار پیامبر مورد حجمه قرار نمی گرفت و این مصیبت ها را نمی دید اگر بصیرت مردم بود حضرت علی علیه السلام 25 سال خانه نشین نمی شد و امام حسن مجتبی (ع) این گونه مظلومانه تن به صلح نمی داد و حادثه عاشورا و اسارت آل الله پیش نمی آمد.

امامان معصوم که برترین ها بودند این گونه مظلومانه در عزلت و انزوا زندگی نمی کردند و حق مسلم آن ها که سعادت مردم و خلافت بود از آن ها سلب نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جهاد دانشگاهی بوشهر از خانواده شهید مدافع سلامت

تقدیر جهاد دانشگاهی بوشهر از خانواده شهید مدافع سلامت