مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 04:452021-12-30سياسي

عزت ایران اسلامی ثمره بصیرت مردم است


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عزت، صلابت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، ثمره همان بصیرت و موقعیت شناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زاهدان، غلام محمد طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن حماسه عظیم 9 دی به عظمت و جایگاه این روز مهم و تاریخی پرداخت و اظهار داشت: حربه را درهم بشکنند و اگرچه خسارت های بسیاری به کشور وارد کردند، اما با روشنگری رهبر معظم انقلاب و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، تمامی نقشه ها نقش بر آب و توطئه ها خنثی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: حماسه عظیم 9 دی ماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بود و مردم ایران اسلامی از هر قشر و طبقه و دین و آیینی در سراسر کشور به خیابان ها آمدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از قله های فراموش ناشدنی را فتح کردند.

طاهری تصریح کرد: مردم خداجوی ایران اسلامی با اتکاء به ایمان و اراده الهی در روز 9 دی با حضور میلیونی خود در دفاع از ولایت، به یاری دین خدا برخاستند و عزت، صلابت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، ثمره همان بصیرت و موقعیت شناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ایران اسلامی ثمره بصیرت مردم است

عزت ایران اسلامی ثمره بصیرت مردم است