مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:002021-12-30فناوري

چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟


دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است به زودتر تمام شدن حجم اینترنت کاربران منجر شود که از آن جمله می توان به فعالیت خودکار نرم افزار های نصب شده روی دستگاه ها در زمان اتصال به اینترنت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران بسته های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم اینترنت دریافتی نسبت به حجم خریداری شده است.

در واقع کم فروشی اینترنت یکی از مسائلی است که کاربران شرکت های اینترنتی همواره گوشه ذهن خود دارند و پیش می آید که نگران کم فروشی در حجم یا سرعت کمتر از سرعت اسمی خریداری شده باشند.

با وجود این، دلایل زیادی هم وجود دارد که ممکن است به اتمام حجم بسته های اینترنتی زودتر از چیزی که کاربران تصور می کنند، منجر شود.

با مجله دلتا همراه باشید.

اتمام حجم بسته های اینترنتی زودتر از چیزی که تصورش را می کنید در برخی موارد امنیت مودم وای فای مناسب نبوده و پسورد اینترنت توسط دیگران شناسایی شده و حجم اینترنت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مورد دیگر اینکه بروزرسانی نرم افزار ها به صورت اتوماتیک و مدیریت نشده انجام می شود.

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت چیست؟بروزرسانی و فعالیت خودکار نرم افزار های نصب شده روی دستگاه های شما در زمان اتصال به اینترنت، یکی از دلایل زود تمام شدن حجم اینترنت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟

چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟