مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:502021-12-30اقتصادي

تشریح وضعیت واگذاری مگاپروژه های نفتی دانشگاه شیراز


مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز به تشریح وضعیت واگذاری 4 مگاپروژه  نفتی از سوی وزارت نفت به این دانشگاه پرداخت.

- دکتر سید فخرالدین افضلی به معرفی دستاوردهای پژوهشی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شیراز پرداخت و بیان کرد: دانشگاه شیراز در توسعه قراردادها در سال 1399 رتبه برتر را در میان کل دانشگاه های کشور کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، اظهار کرد: انتخاب دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه برگزیده کشوری در سال قبل به دلیل شاخص های برآوردی در توسعه تعامل جامعه صنعت در سطح کشور بوده است که این امر باعث شد در سال1400 نیز در سطح دو دانشگاه صنعتی ایران یعنی صنعتی شریف و علم و صنعت در شاخص قراردادهای جاری قرار داده شود و این مهم، حاصل تلاش دانشگاهیان دانشگاه شیراز و سعی در جمع آوری و ایجاد سیستم داده های شاخص است.

مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز در ادامه با بیان اینکه مفهوم ارتباط با جامعه و صنعت در سالیان اخیر گسترش بیشتری پیدا کرده است، گفت: مأموریت های جدیدی برحسب مقتضیات کشور که اولویت اول آن حل مسائل و مشکلات و خودکفایی بوده، تعریف شده است.

او گفت: این دفتر نیز سعی کرده است با همکاری دفاتر و مدیریت های مختلف دانشگاه که بعضا در معاونت های مختلف دانشگاه و خارج از دانشگاه قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت واگذاری مگاپروژه های نفتی دانشگاه شیراز

تشریح وضعیت واگذاری مگاپروژه های نفتی دانشگاه شیراز