مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:052021-12-30اقتصادي

انسداد 808 حلقه چاه غیرمجاز در رزن


سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان رزن از انسداد 808 حلقه چاه غیرمجاز درراین شهرستان خبر داد.

- محمد رضا شکوهی گفت: از ابتدای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی تا کنون در شهرستان رزن تعداد 808 حلقه چاه مسدود و بیش از 134 میلیون متر مکعب جلوگیری از برداشت های غیرمجاز انجام گرفته است.

وی با اشاره به تعهد شرکت آب منطقه ای در رابطه با سند سه ساله استان و تحقق 73 درصدی در این امر افزود: در 9ماهه سال جاری، در شهرستان رزن تعداد 69 دستگاه کنتور بر روی چاه های تحت پوشش این شهرستان نصب شد.

شکوهی در ادامه در خصوص انسداد چاه های غیر مجاز هدف تعیین شده در سند راهبردی برای این شهرستان هم خاطر نشان کرد: در همین رابطه برای شهرستان رزن انسداد 42 حلقه مدنظر بود که با انسداد 62 حلقه در این زمینه 148 درصد هدف سند راهبردی محقق شد.

وی با بیان اینکه طی 9 ماه گذشته، جلوگیری از برداشت غیر مجاز آب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت گفت: با همین هدف 62 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شدند که از برداشت 4 میلیون مترمکعب اضافه برداشت آب جلوگیری به عمل آمد.

شکوهی با اشاره به اینکه تعداد کل چاه های دارای کنتور در شهرستان رزن 593 حلقه است، گفت: تعداد پرونده های اصلاح و تعدیل شده در این شهرستان 86 حلقه بوده که در این زمینه در بین سایر شهرستان ها، رتبه نخست را دارا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 808 حلقه چاه غیرمجاز در رزن

انسداد 808 حلقه چاه غیرمجاز در رزن