مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:302021-12-30فرهنگي

جزییاتی از اعطای وام و کمک های معیشتی به هنرمندان پیشکسوت


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: با همکاری صندوق اعتباری هنر، اعطای وام و کمک های معیشتی به هنرمندان را در نظر گرفتیم.

- جی پلاس ، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت، هنرمندانی را شامل می شود که پیشکسوت حوزه خود باشند.

در اساسنامه موسسه، هنرمند پیشکسوت به فردی اطلاق می شود که بالای 60 سال سن دارد؛ دارای نشان درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و همچنین در حوزه خود صاحب سبک و دارای حسن شهرت است.

باشگاه خبرنگاران نوشت؛ وی افزود: بیش از 150 هنرمند عضو موسسه بالای 80 سال سن دارند و ما از زمان کشف واکسن کرونا و وارد شدن آن به کشور برای تزریق واکسن کرونا به هنرمندان پیشکسوت اقداماتی را خارج از مراحل اداری انجام دادیم و در نهایت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران موفق شدیم واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت را به همراه همسرشان در موسسه آغاز کنیم.

تزریق دوز سوم را هم از ماه پیش آغاز کرده ایم.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: از آبان ماه 1400 با توجه به عادی شدن شرایط کرونایی کشور، آیین بزرگداشت هنرمندان متولد هر ماه را از سر گرفتیم.

همچنین ، به مناسبت های مختلف هر هفته دیداری با یک هنرمند در منزلش داریم که در برخی از این دیدارها مسئولان فرهنگی از ارشاد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از اعطای وام و کمک های معیشتی به هنرمندان پیشکسوت

جزییاتی از اعطای وام و کمک های معیشتی به هنرمندان پیشکسوت