مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:552021-12-30سياسي

مکتب عاشورا رمز خلق حماسه 9 دی است/ دشمن بدنبال زدن ریشه اعتقاد ملت مااست


جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حماسه 9 دی برآمده از فرهنگ و مکتب عاشورایی است و آنان بدنبال زدن ریشه اعتقادات ملت ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع صبح امروز در اجتماع گرامیداشت حماسه 9 دی در ساحل بندرعباس اظهار کرد: ملت ایران از سال 42 میدرخشد و اوج درخشش این ملت در سال 57 بوده که تحت زعامتی فقیهی عارف و حکیمی زمان شناس توانست حاکمیت طاغوت را پایان داد.

وی با بیان اینکه استقلال برآمده از اراده ملت را در تحقق نظام دینی در ایران شاهد بودیم، افزود: طاغوت نه دغدغه مردم را داشت و نه دین و عزت ملت را و خدا به امام کمک کرد تا بتواند دین را در جامعه پررنگ و اسلام در جای جای نظام محقق شود و زندگی امامین انقلاب نیز در راستای عمل به دستورات دینی است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: دشمن از دین، رشد ارزش های اسلامی، افول قدرت های استکباری و عزتمندی ملت ما ناراحت و عصبانی است و با قائله و فتنه آفرینی بر علیه نظام، بدنبال شکست دادن انقلاب اسلامی ما بود.

وی با تصریح بر اینکه از سال 65 دشمن وارد فاز جدیدی از فتنه افروزی توام با جنگ بر علیه ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: فتنه منتظری، فتنه 78 و فتنه 88 در یک مسیر قرار داشتند و آنان با الگوگیری از طرح های براندازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب عاشورا رمز خلق حماسه 9 دی است/ دشمن بدنبال زدن ریشه اعتقاد ملت مااست

مکتب عاشورا رمز خلق حماسه 9 دی است/ دشمن بدنبال زدن ریشه اعتقاد ملت مااست