مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:002021-12-30سياسي

یوم الله 9دی از معجزات انقلاب اسلامی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با دعوت از مردم کردستان برای حضور پرشور در گرامیداشت 9 دی،آورده است: یوم الله 9 دی، از معجزات انقلاب اسلامی ایران است.

- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه ای مردم استان کردستان را به حضور پرشور در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در سالن آزادی سنندج دعوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،متن بیانیه بدین شرح است: یوم الله 9 دی، از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی نظیر مردم و رقم زدن صحنه ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه های دشمنان به وقوع پیوست.

حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، کمتر کسی توان تشخیص حق از باطل را داشت اما این ملت بصیر و حماسه ساز تحت زعامت رهبری مقتدر و آگاه و لحظه شناسی تاریخی خود راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق و باطل را به خوبی نمایان کردند.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

کلیدواژه تقلب در انتخابات همان طرح شومی بود که اتاق های فکر نظام سلطه از مدت ها قبل با همراهی برخی عناصر داخلی برای برهم زدن امنیت و آرامش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 9دی از معجزات انقلاب اسلامی است

یوم الله 9دی از معجزات انقلاب اسلامی است