مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:002021-12-30بين الملل

کرونا در شب سال نو میلادی در آمریکا رکورد زد


منابع آمریکایی اعلام کردند که روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به نحوی است که برخی ایالت ها برای کنترل جو عمومی، آمار مبتلایان و فوتی ها را اعلام نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری مهر، مطابق تجزیه و تحلیل روزنامه وال استریت ژورنال از داده های دانشگاه جانز هاپکینز ، موارد ابتلا به کووید -19 در ایالات متحده به روند صعودی خود ادامه داده و در روز سه شنبه به رکورد 265 هزار و 427 مورد در روز رسید.

روشل والنسکی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، روز چهارشنبه در یک نشست توجیهی در این باره در کاخ سفید گفت: موارد ابتلا به کووید -19 در ایالات متحده در این هفته تقریباً 60 درصد افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل سویه اومیکرون است.

طبق داده های این مرکز، میانگین روزانه بازه زمانی یک هفته ای مبتلایان به کرونا در ایالات متحده در روز چهارشنبه به حدود 240 هزار و 400 مورد در روز رسید.

همه اینها در حالی است که بسیاری از ایالت ها گزارش موارد مرگ و میرشان را در تعطیلات آخر هفته کریسمس متوقف کردند و قصد دارند همین روند را در سال نو نیز انجام دهند که نشانگر اوج بحران در این زمینه است و این سکوت آماری، ردیابی کامل روند و میزان ابتلا به کرونا را تا دست کم تا ژانویه مخدوش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در شب سال نو میلادی در آمریکا رکورد زد

کرونا در شب سال نو میلادی در آمریکا رکورد زد