مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:102021-12-30سياسي

ادعاهای واهی ملک سلمان علیه ایران و مقاومت


پادشاه عربستان طی سخنرانی مجازی سالانه در مجلس شورای این کشور بدون اشاره به سیاست های جنگ افروزانه سعودی در منطقه به بیان ادعاهای واهی علیه ایران و محور مقاومت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از واس، پادشاه عربستان سعودی با یاد کردن از ایران به عنوان یک کشور همسایه، در عین حال به بیان ادعاهای بی پایه و اساس علیه ایران پرداخت.

سلمان بن عبدالعزیز در سخنرانی سالانه در مجلس شورای سعودی که به صورت مجازی انجام شد، گفت: ایران یک کشور همسایه برای عربستان است که امیدواریم سیاست و رفتار منفی خود را در منطقه تغییر داده و به سمت گفتگو و همکاری حرکت کند.

ملک سلمان با فراموش کردن سیاست های جنگ افروزانه رژیم متبوعش در منطقه، در ادامه ادعاهای خود افزود: ما با نگرانی بسیار سیاست رژیم ایران را که برهم زننده امنیت و ثبات در منطقه است، دنبال می کنیم.

از جمله این سیاست ها ایجاد و حمایت از شبه نظامیان طایفه ای و مسلح و ترویج سازمان یافته توانمندی های نظامی در کشورهای منطقه و عدم همکاری با جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای و توسعه برنامه موشک های بالستیک است.

وی همچنین بدون اشاره به حملات وحشیانه کشورش به یمن که نزدیک به 7 سال است مردم این کشور را به خاک و خون می کشد، ادعاهایی را علیه ایران درباره حمایت از نیروهای یمنی و طولانی تر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای واهی ملک سلمان علیه ایران و مقاومت

ادعاهای واهی ملک سلمان علیه ایران و مقاومت