مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:202021-12-30سياسي

گرامی داشت سردار سلیمانی بزرگداشت تمام شهداست


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به هراس استکبار جهانی از سردار سلیمانی، گفت: گرامی داشت سردار سلیمانی بزرگداشت تمام شهداست.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم بزرگداشت 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که امروز نهم دی ماه در جمع مردم شهرستان درود برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی امسال با ایام فاطمیه، دومین سالگرد سردار سلیمانی و یکمین سالگرد آیت الله مصباح یزدی مقارن است و آنچه این مناسبت ها را به هم پیوند می دهد بصیرت و پیروی از آموزه های فاطمی است.

وی با اشاره به اینکه باید با درس آموزی از آموزه های فاطمی، ولایت مداری، اطاعت و پیروی از ولایت سرلوحه کار قرار گیرد، ادامه داد: در 9 دی سال 88 و در غبار فتنه پیروی از نائب امام زمان(عج) سبب شد تا حق از باطل تشخیص داده شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه در بیانی از نبی مکرم اسلام آمده است که فاطمه پاره تن من است، افزود: شاید مقصود این باشد که فاطمه(س) نمونه و الگویی از پیامبر(س) است و همان خصوصیات پیامبر اسلام(س) به جز خصوصیات نبوت را دارد به معنای دیگر فاطمه(س) عصاره ای از صفات نبی مکرم اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه فاطمه(س) صدیقه بزرگ خداوند است، تصریح کرد: آنچه از روایات آمده است بیان کننده این نکته است که هرچه انبیا از آدم تا خاتم آمده است د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامی داشت سردار سلیمانی بزرگداشت تمام شهداست

گرامی داشت سردار سلیمانی بزرگداشت تمام شهداست