مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:202021-12-30سياسي

بررسی مشکلات شبکه جمع آوری فاضلاب/وضعیت ساخت بیمارستان شریعتی2


شهردار پایتخت در هفتمین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق شهر تهران برای بررسی مشکلات، چالش ها و فرصت ها از صبح امروز در منطقه 22 تهران حضور پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی در هفتمین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت، برای بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان به منطقه 22 رفت.

شهردار تهران برنامه هفتمین پویش قرار خدمت خود در منطقه 22 را با زیارت مزار شهدای دانشگاه علامه طباطبایی و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا آغاز کرد.

زاکانی سپس از بخش های مختلف موزه دانشگاه علامه طباطبایی دیدن کرد.

شهردار تهران در اولین بازدید خود از پروژه های منطقه از پروژه هزار و یک شهر در شمال بزرگراه شهید خرازی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات آن قرار گرفت.

بررسی وضعیت ساخت بیمارستان شریعتی 2 زاکانی پس از بازدید از پروژه هزار و یک شهر از پروژه بیمارستان شریعتی 2 در منطقه 22 بازدید کرد و از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات آن مطلع شد.

دراین بازدید یکی از مدیران پروژه توضیح داد که این بیمارستان در 30 هکتار زمین در حال احداث است و مصوبات شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده 5 را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات شبکه جمع آوری فاضلاب/وضعیت ساخت بیمارستان شریعتی2

بررسی مشکلات شبکه جمع آوری فاضلاب/وضعیت ساخت بیمارستان شریعتی2