مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:202021-12-30اقتصادي

از دستاوردهای حوزه نفت و حفاری تا تجهیزات الکترونیک خودرو


سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نمایشگاه توانمندی های و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای خود در حوزه نفت و حفاری، - سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نمایشگاه توانمندی های و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای خود در حوزه نفت و حفاری، همچنین برخی از تجهیزات الکترونیک خودرو مانند TCU و ECU را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

دکتر علیرضا آخوندی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در گفت وگو با ایسنا، درخصوص دستاوردهای این سازمان که در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در دسته بندی ها عمدتاً فنی و مهندسی و همین طور کشاورزی(بحث تجهیزات و دستگاه های نوین آبیاری) در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

در بحث فنی و مهندسی در حوزه نفت و حفاری، دستگاه کویل تیوبین برای اولین بار در منطقه توسط جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ساخته شده است و سازنده دیگری هم در کشور وجود ندارد و انشالله امسال خیز خوبی برای بحث تولید و تیراژ این دستگاه برداشته ایم.

دکتر آخوندی افزود: در بحث موتورهای درون چاهی یا بحث های هیدرولیکی که به صورت افقی حفاری می کنند، آنها هم برای اولین بار در کشور ساخته شده اند که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستاوردهای حوزه نفت و حفاری تا تجهیزات الکترونیک خودرو

از دستاوردهای حوزه نفت و حفاری تا تجهیزات الکترونیک خودرو