مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:352021-12-30سياسي

درس حماسه 9 دی تلاش برای پیشرفت کشور بود/ نبود بصیرت و به دام افتادن خواص


حماسه 9 دی، حاوی درس ها و دستاوردهای زیادی بود که مهم ترین آن، بصیرت و حفظ ارزش های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از نظر جامعه، نخبه کسی است که بر محیط اطراف خود تأثیر مثبت می گذارد و اتفاقات سال 88 داشت و از علل اصلی حوادث آن روزها گفت.

تلخ و شیرین هایی از اتفاقات سال 88 وی بیان کرد: فتنه سال 88 واقعیت های تلخ و شیرین زیادی دربر داشت و همینطور حماسه 9 دی، حاوی درس ها و دستاوردهای زیادی بود که باید برای رسیدن به آنها دست به تحقیق و پژوهش زد، اما از نگاه من، مهم ترین درس حماسه 9 دی، بصیرت و حفظ ارزش های اسلامی است.

احمدزاده ادامه داد: در واقع ملّت ایران در 9 دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری، حماسه ای جاودان را در تاریخ انقلاب آفریدند که مقام معظم رهبری در خصوص حضور میلیونی مردم در این حماسه تاکید داشتند: اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی  با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس حماسه 9 دی تلاش برای پیشرفت کشور بود/ نبود بصیرت و به دام افتادن خواص

درس حماسه 9 دی تلاش برای پیشرفت کشور بود/ نبود بصیرت و به دام افتادن خواص