مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:402021-12-30سياسي

مدیران قانون جامع ایثارگران را اجرا کنند/ تکریم ایثارگر جلوه ترویج فرهنگ ایثار است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه یک موضوع برای قانون شدن از مسیرهای زیاد کارشناسی می گذرد، تاکید کرد: مدیران قانون جامع ایثارگران را اجرا کنند.

- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گلستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه وقتی از تکریم ایثارگران حرف می زنیم این خودش یک کار ترویجی است، اظهار کرد: باید با تکریم از ایثارگران و مجاهدین عرصه جهاد و شهادت به صورت عملی ترویج این فرهنگ را تثبیت کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند رحمان خودش دلهای مردم را به سمت الگوهای بی نظیر ایثار و شهادت به عنوان الگوهای بی نظیر تعالی می برد، افزود: جامعه و ما هم به فرهنگ ایثار و شهادت و هم به عناصر کلیدی که همان ایثارگر است توجه کند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون توجه به ایثارگر نمی توان فرهنگ ایثار را ترویج داد، خاطرنشان کرد: نباید با ایثارگران به گونه ای رفتار شود که انگار تمام مجاهدت ها و از خودگذشگی های این عزیزان که جان خود را برای حفظ و حراست از میهن و انقلاب به خطر انداحته اند فراموش کرده ایم.

مرجعیت بخشی به الگوهای ایثار ضروری است قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه باید الگوهای ایثار و شهادت را به مردم بشناسانیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قانون جامع ایثارگران را اجرا کنند/ تکریم ایثارگر جلوه ترویج فرهنگ ایثار است

مدیران قانون جامع ایثارگران را اجرا کنند/ تکریم ایثارگر جلوه ترویج فرهنگ ایثار است