مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:452021-12-30سياسي

بازدید رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد


یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در نشستی تخصصی در جمع قضات مجتمع قضایی ارشاد حضور یافت و ضمن استماع مطالب، گلایه ها و پیشنهاد ها به سئوالات آنان پاسخ داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از دادگستری کل استان تهران، یحیی جعفری، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رییس کل محاکم در مجتمع قضایی ارشاد حضور و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با مراجعان به این مجتمع ، همکاران قضایی و اداری ملاقات کردند و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

یحیی جعفری ضمن مقایسه عملکرد فعلی این مجتمع با دوسال قبل و ابراز رضایت از عملکرد فعلی مجتمع گفت: در حال حاضر موجودی پرونده ها کمتراز هزار پرونده می باشد که رسیدن به این شرایط ، مرهون زحمات همکاران دلسوز قضایی و اداری دراین مجتمع می باشد که با اراده و همت جهادی توانسته اند موجودی های بسیار بالا را کاهش دهند.

رییس کل محاکم تهران خاطر نشان کرد مجتمع قضایی ارشاد از حیث تکریم ارباب رجوع و میزان رضایتمندی مراجعین نیز در سطح کشور رتبه برتر را کسب و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از رییس محترم قوه قضاییه در سال جاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد

بازدید رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد