مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:552021-12-30سياسي

9 دی پیام ایستادگی ملت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب را به جهان مخابره کرد


حماسه 9 دی که از بصیرت مردم سرچشمه گرفته بود، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز در تجمع دشمن شکن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: 9 دی روزی بسیار بزرگ و پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و فتنه ای که همه معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای فروپاشی انقلاب اسلامی در آن دست به دست هم داده بودند، در این روز خنثی شد.

وی ادامه داد: رهبری، ماه ها قبل از انتخابات هشدار داده و به مسؤولان و مردم وجود فتنه ای بزرگ را گوشزد کردند.

تارم با بیان اینکه دشمن برای هر گزینه ای طرح و برنامه ای حساب شده تدوین می کند و اجرای آن بعضی، سال ها طول می کشد، افزود: کسانی که سال های سال از انتصاب به امام راحل و شهدا محبوبیت کسب کرده اند در صورت گرایش به دشمن، بهترین مهره برای آنها هستند.

وی عنوان کرد: دشمن در فتنه 88 برخی از این مهره ها را به کار گرفت و بر تقلب خیالی در انتخابات تاکید کرده و راهکارهای عقلایی و منطقی رهبر معظم انقلاب را نپذیرفتند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: دلیل اصرار بی دلیل بر ابطال انتخابات آن بود که موجب بی اعتمادی مردم نسبت نظام و ناظران و زیرسوال رفتن تمامی انتخابات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی پیام ایستادگی ملت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب را به جهان مخابره کرد

9 دی پیام ایستادگی ملت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب را به جهان مخابره کرد